aleo vera bakımı/tavsiyeler/dikkat edilmesi gerekenler

Herkese merhabalar arkadaşlar bugün aloe vera hakkında kendi gözlemlediklerim ve gerçek yorumlarımdan bahsetmek istiyorum..keyifli okumalar dilerim..❤
.
öncelikle kışın asla bakım yapmayın derim ben yaptım bitkilerim öldü.. Ben kışın toprağını değiştirdim saksısını değiştirdim o yuzden aleo veralarım zarar gördü..daha sonra biraz arştırdım yumurtalı muz kabuğunu kurutup toprakla karıştırıyorlar onuda tavsiye etmem ben yaptım aksine bitkim hep böceklendi o yüzden tavsiye etmem..daha sonra kışın ılık yerde yazın da güneş alan yerde iki üç güne sulamanızı tavsiye ederim,sularkende bitkiye gelmemesine dikkat edin o da zarar veriyomuş..birde çok büyük saksılara ekleyin saksı ne kadar küçük olursa yavrulamasıda o kadar hızlı olur..
.
.
evet arkadaşlar benim tecrübelerim ve bildiklerim bu kadar umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur yorumlaınızı bekliyorum 😊💖💫


Yorumlar

Popüler Yayınlar