verimli ders çalışmanın yolları

herkese merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere verimli ders çalışma hakkında bir kaç ip ucu vereceğim ,umarım sizler içinde verimli olur

1) VERİMLİ ÇALIŞMAK 

çok çalışmak verimli çalışmak değildir arkadaşlar. genelde 40 dk. ders 10 dk. mola idealdir ..

2) KENDİNİZE AİT ÇALIŞMA ORTAMINIZ OLSUN

ders çalışmak için kendinize ait güneş alan ferah bir alanınız olmalı,etrafında dikkat çeken eşyalar,malzemeler bulunmamalı. 

3) PLANLI ÇALIŞIN

günlük ve haftalık ders çalışma planlar yapılmalı ve bu plana sadık kalınmalı,böylelikle hem düzenli hemde verimli ders çalışmış olursunuz 

4) DERSİ DERSTE DİNLE 

dersi derste dinleyin ,öğretmeninizin söyledikleri not alıp anlamadığınız yerleri çekinmeden sorun. 

5) TEKRAR EDİN 

öğrendiklerinizi mutlaka tekrar edin ve onunla ilgili bol bol test çözün 



ders çalışma ile ilgili görsel sonucu

ders çalışma ile ilgili görsel sonucu

Yorumlar

  1. Verimli tutuşabilen insanlara çok imreniyorum benim dikkatim çok hızlı dağılırdı ve maalesef hâlâ da dağılıyor

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık blogunuzu yeni keşfettim :) Bu arada ufak bir eklemem olacak benim de o da planlı çalışın kısmına. Bence çok uzun vadeli planlar çok da faydalı olmuyor. Her gün planınıza uymak neredeyse imkansız . Plana uyamayınca da ister istemez moral bozukluğu yaratıyor. Bu nedenle böyle gün gün, hafta hafta planlar yerine sadece "bugün ders çalışacağım" demek daha doğru. Kendinizi de gerçekten ders çalışmaya uygun gördüğünüz anda çalışmaya başlamak çok daha verimli oluyor. Aksi halde canınız istemeden okuduğunuzu bile anlamadan çözülen sorulardan bir fayda gelmiyor. Tabii ki herkesin karakteri ve yapısı farklı ben böyle anlıyorum diyenlerde olaiblir saygı duyarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru sonuçta robot değiliz ki ,tavsiyeleriniz için de teşekkürler

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar