hint yağı , faydaları

Herkese merhaba arkadaşlar bugün yazımda sizlere hint yağının saç faydalarını ve saça nasıl uygulandığından bahsetmek istiyorum.saça faydası saymakla bitmeyen bu mucizevi yağı beğeneceğinizi düşünüyorum .
Faydaları 🌸saçları uzatır ve besler 🌼 Saçları onarır 🎆 saça nem verir 💘 saç dökülmesini önler 🎉 saç sağlığını güçlendirir 🕊 saçı parlaklaştırır . .
Hint yağı saça nasıl uygulanır?
1.Adım
Saçınızın gürlüğüne ve uzunluğuna göre eşit miktarda su ile Hint yağını karıştırıp cezvede ısıtın. (Mesela 1 yemek kaşığı Hint yağı ile 1 yemek kaşığı su gibi) Hint yağı ve su karışımı çok sıcak olmamalı, ılıktan biraz sıcak olmalıdır. Saçınız gür ve uzunsa 4 yemek kaşığı Hint yağı ile 4 yemek kaşığı suyu karıştırın, seyrekse 1-2 yemek kaşığı yeterlidir.
2.Adım
Hazırladığınız karışımı saç köklerine sürün, parmaklarınızla masaj yaparak başınıza yedirin.
3.Adım
Başınıza bone geçirip, yahut havlu sarıp, saçınızda en az bir saat bekletin. Bir gece bekletseniz daha iyi sonuç alırsınız.
4.Adım
Saçınızı yıkayın, şampuanlayın ve durulayın. .
Sonuçalrını deneyimlerinizi yorumlara bekliyorum 💞😉🌼

Yorumlar

Popüler Yayınlar